Optymalizacja stron dla wyszukiwarek (Search Engine Optimatization) stanowi bardzo ważny element w drodze do osiągnięcia sukcesu w Internecie. Jednakże wielu twórców stron nie wie jeszcze, na czym polega SEO. Przez to takie strony tracą ogromną szansę na promocję w sieci, jaką daje pozycjonowanie.


Celem pozycjonowania jest znalezienie nowych klientów dla Twojej oferty.


Posiadając zoptymalizowaną stronę internetową możemy liczyć na sukces. Stworzenie doskonałego serwisu WWW to dopiero początek drogi. Jej następnym etapem jest sprawienie, aby witryna była często odwiedzana. Nawet najbardziej efektowna i profesjonalnie przygotowana witryna WWW jest bezużyteczna, jeżeli użytkownicy Internetu nie wiedzą o jej istnieniu. Najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do nowych klientów jest pozycjonowanie.

Nie jest możliwe skuteczne wypozycjonowanie strony w jeden dzień czy tydzień. Pozycjonowanie jest procesem systematycznym i długotrwałym. Jednak efekty możliwe do osiągnięcia sprawiają, że przedsiębiorcy chcący zaistnieć w Internecie, coraz częściej sięgają po tą formę promocji.

SEO pozycjonowanie

Gwałtowny wzrost popularności wyszukiwarek jako medium reklamowego wynika z ich skuteczności. Możemy z góry określić, na jakie zapytania strona ma odpowiadać swoją ofertą. Jeżeli naszą działalność prowadzimy w konkretnym regionie, z łatwością możemy ograniczyć wyświetlanie naszej reklamy jedynie do internautów pochodzących z danego województwa czy miasta. W ten sposób oferta zawsze będzie prezentowana osobom zainteresowanym naszym asortymentem i mieszkającym na obszarze przez nas wyznaczonym.

Sprzedaż realizowana za pomocą tradycyjnych metod dawno przestała być jedyną formą dokonywania transakcji biznesowych. Sporo firm dostrzegło już opłacalność wykorzystywania internetu w rozwijaniu własnego biznesu oraz prowadzeniu przez sieć www skutecznej reklamy swoich produktów i usług.

Korzyści jakie daje pozycjonowanie:

  • Wzrost liczby odwiedzin na stronach WWW - więcej klientów skorzysta z oferty firmy.
  • Dotarcie do klientów zainteresowanych dokładnie tym co oferuje witryna firmy.
  • Podniesienie wiarygodności firmy dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarkach (pozycja w rankingu = pozycja w branży).
  • Korzystny stosunek ceny do innych form reklamy (koszt pozycjonowania jest znacząco niższy od reklamy za pomocą banerów i linków sponsorowanych).
  • Możliwość zaistnienia na rynkach zagranicznych.
  • Szybki zwrot kosztów włożonych w budowę serwisu.


Pozycjonowanie stron WWW to obecnie najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie.

Oferujemy Państwu:

Skuteczne i trwałe pozycjonowanie stron na które składa się:

  • Optymalizacja kodu źródłowego strony oraz optymalne zamieszczenie słów kluczowych w tekście strony.
  • Rejestracja witryny w najpopularniejszych wyszukiwarkach i katalogach
  • Instalujemy na stronie statystyki odwiedzin pozwalające nam badać skuteczność pozycjonowania strony internetowej oraz przygotowywać dla Państwa raporty oglądalności.
Etapy pozycjonowania:
  • Przeprowadzamy analizę otoczenia konkurencyjnego. Dzięki wnikliwej analizie konkurencji w Państwa branży, ustalamy strategię skutecznego pozycjonowania.
  • Przygotowanie przez Państwa słów kluczowych, związanych z profilem i działalnością firmy. Następnie jeżeli wystąpi taka potrzeba sugerujemy dodatkowe słowa kluczowe najczęściej wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkach.
  • Z tak przygotowaną bazą optymalizujemy stronę internetową ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszej wyszukiwarki Google. Optymalizacja znaczy dostosowanie kodu źródłowego i zawartości strony dla jak najlepszej współpracy z wyszukiwarkami.
  • Tak zoptymalizowaną stronę zgłaszamy stopniowo do wyszukiwarek i katalogów. Celem tego jest zwiększenie popularności strony (Link Popularity).
  • Etap właściwego pozycjonowania (etap ten może trwać od paru tygodni do kilku miesięcy w zależności od konkurencyjności wybranych słowach kluczowych). W tym etapie wykonujemy:
    • modyfikacje/dodawanie słów kluczowych
    • podnoszenie popularności strony przez zgłaszanie strony do nowych miejsc
    • monitorowanie uzyskanych wyników i dostosowywania strony wciąż zmieniających się algorytmów i kryteriów działania wyszukiwarek
  • Klient na początku każdego miesiąca otrzymuje raport dotyczący pozycjonowania w którym znajduje się między innymi:
    • liczba odwiedzin (nowych i powracających użytkowników)
    • wykresy odwiedzin na stronie w poszczególnych dniach miesiąca
    • miejsca z których użytkownicy trafiają na witrynę
    • słowa kluczowe wprowadzone do wyszukiwarek przez które trafił klient
    • propozycje zmian w wybranych słowach kluczowych dla lepszej skuteczności
Koszty pozycjonowania
Cena pozycjonowania strony internetowej jest ustalana indywidualnie dla każdego klienta. Zależy to między innymi od ilości i konkurencyjności wybranych słów kluczowych oraz od pozycji, którą chcieliby Państwo osiągnąć. Miernikiem skuteczności pozycjonowania jest zwiększenie liczby odwiedzin na stronie lub uzyskanie odpowiedniej pozycji przy konkretnym zapytaniu w wyszukiwarce.
Możliwe są dwa warianty pozycjonowania strony:
  • Regularne pozycjonowanie strony oparte o ciągłą optymalizację kodu strony i jej promocję w nowych miejscach.
  • Jednorazowe zoptymalizowanie i zgłoszenie strony internetowej do wyszukiwarek i katalogów.
Jeżeli są Państwo zainteresowani naszą ofertą lub mają pytania prosimy o kontakt.